Jump to content
FikSiBG

Проблем със стартирането на ArenaPlay

Recommended Posts

Публикувано (редактирана)

Добър ден. Рзглеждах но явно само аз имам проблем от около месец или поне не намерих нищо по темата как да оправя нещата.

При стартиране на ArenaPlay ми дава следният проблем https://prnt.sc/srgmux

Искам да кажа, че няколко пъти го преинсталирах, свалях наново, както и се опитвах да го стартирам под Compatability mode. За мое нещастие резолтатът продължава да е същият. Ще съм благодарен ако някой сподели как да се оправи това.

Благодаря 🙂

Редактирано от FikSiBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста интересно. Пробвай, след като го деинсталираш да потърсиш в регистрите какво е останало и да го изтриеш, след това рестартирай компютъра и го инсталирай пак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Деинсталирах. След това влезнах в регистрите и изтрих папката с регистрите на адрес Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RADAR\HeapLeakDetection\DiagnosedApplications\arenaplay.exe    . Рестартирах. След това инсталирах наново.

Интересното е, че не се създаде наново в регистрите. В момента немога да намеря нищо с arenaplay  в регистрите.

За нещастие резолтата продължава да е същият и да излиза въпросният екран.

Някакви други идей?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази грешка при каква операционна система я дава? Каква и е архитектурата? Последните инсталирани ъпдейти от кога са? Какъв антивирусен софтуер има инсталиран на ОС? Драйвера за видео картата от коя година е и каква му е версията? Ако може малко повече информация относно параметрите на машината ще е супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо искам да подчертая, че до преди седмица всичко си работеше ок. Като от тогава нищо от изброените неща не се е променило на теория.Операционната система е Windows 10 64bit Enterprice. Последно някакви ъпдейти на Windowsa са се качили на Successfully installed on ?13.?5.?2020 ?г.  Както и след проверка казва, че е последна версия всичко и няма нови ъпдейти. Попринцип имам Avast free antivirus като антивирусна но тествах и с напълно спряна антивирусна резултата е същия. Пак ще спомена преди не я спирах за да работи. Видео картата е 1060 6ГБ с последните си драйвари от NVIDIA като другите параметри са 16ГБ RAM на 3000Mhz и процесор Ryzen 3 2200G.

В общи линии май това са всички параметри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът така като гледам не е при теб. Днеска го пробвах на 10 различни машини, с различни ОС, от няколко доставчика, дори и от различни държави, но на нито една не тръгна (същата грешка като твоята). Предадено е на когото трябва, но кога ще бъде оправено, не мога да кажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре мерси все пак. Поне да знам, че не аз съм направил нещо неправялно, че доста различни опита правих :Д Мерси пак за отделеното време и ще чакам с нетърпение да го оправят. Лека вечер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добър ден.
Вчера, смених компютъра си с нов. Изтеглих и инсталирах ArenaPlay без никакъв проблем, но когато стартирам ArenaPlay, ми излиза същият проблем, точно както @FikSiBG. Естествено, със старият ми компютър, няма подобен проблем. Виждам че 15 дни по-късно, проблемът продължава, така че си позволявам да попитам дали има нещо ново ? Малко информация за машината ми : Windows 10 64bit Home с последните ъпдейти / Intel Core i5-6600 / Nvidia GeForce GTX 1050ti с последният драйвер / 8GB RAM 2133MHz / Avast Free Antivirus.
Благодаря ви, приятен ден 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , аз имам подобен проблем от няколко дни , преинсталирах но пак не тръгва .  Това ми пише       Something has triggered missing webpage on your website. This is the default 404 error page for nginx that is distributed with EPEL. It is located

 

Ако някой има идеи моля да сподели ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Успях да оправя същия проблем като копирах файловете от комютър на който програмата работеше

Копирах всички файлове от директория C:\Users\[USER]\AppData\Local\ArenaPLAY\User Data и тръгна.

Редактирано от Zarko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Присъединете се към нас

Може да публикувате съобщение, след като се регистрирате. Ако имате акаунт, влезте сега,за да публикувате с него.

Guest
Отговори в тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...